انتقام از من کشید
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 



 

مهیار رحیمی

 



که می آید بسر وقت دل ما جز پریشانی؟



که می گیرد بغیر از سیل راه منزل ما را ؟


 

مهیار رحیمی





 کعبه یک سنگ نشانی است که ره گم نشود

 

حــاجــی احــرام دگـر بند ببیـن یار کـجـاسـت


 

مهیار رحیمی






کمند مهر چنان پاره کن که گر روزی

 

شوی ز کرده پشیمان، بهم توانی بست.


 

مهیار رحیمی





كس با لب پر خنده نديد ست مرا


روزي كه فلك كرد مرا از تو جدا



 

مهیار رحیمی





کي باشد و کي، که باز آيم سويت!؟


چون سرمه کشم به ديده خاک کويت!؟


تو چون گل خندان شوي از شادي و من


پروانه صفت کنم دما دم بويت



 

مهیار رحیمی






کاش عکسي ز تو در خانه ي ما قاب شود


دل من از طلب روي تو شاداب شود



 

مهیار رحیمی






کف پا به هر زمینی که رسد تو نازنین را


به لب خیال بوسم همه عمر آن زمین را



 

مهیار رحیمی





کاش میشد که پریشان تو باشم


یا نباشم یا از آن تو باشم



 

مهیار رحیمی






گرچـه کـردم ذوقـهـا از آشنـاییهای او

 

انتقام از من کشید، آخر جداییهای او


 

مهیار رحیمی







گاهي به نوشخند لبت را اشاره كن

 

ما را به هيچ صاحب عمر دوباره كن


 

مهیار رحیمی






گر ز ازردن من هست غرض مردن من

 

مـــردم آزار مــكــش از پـي ازردن مـن


 

مهیار رحیمی






گرفتم در حضور خلق نتوانی سخن گفتن

 

به ما از گوشه چشمی نگاهی میتوان کردن


 

مهیار رحیمی





گفته بودم که اگـر بـوسه دهی توبه کنم

 

و دگــر بــار از ایــن گـونـه خـطـاهـا نـکنـم

 

بوسه دادی و چو برخاست لبت از لب من

 

تـوبه کـردم کـه دگـر تـوبـه بـی جـا نکنـم


 

مهیار رحیمی





گاهي به نوشخند لبت را اشاره كن

 

ما را به هيچ صاحب عمر دوباره كن


 

مهیار رحیمی






گرچه رفتی ز دلم،حسرت روی تو نرفت

 

درِ این خانه به امید تو باز است هنوز


 

مهیار رحیمی







گفتمش نقاش را از زندگي نقشي بكش


  با قلم نقش حبابي بر لب دريا كشيد


 


 

مهیار رحیمی






گر چه ميدانم نمي آيي ولي هر دم ز شوق

 

سوي در مي آيم و هـر سـو نگاهي ميكنم


 

مهیار رحیمی





گفتم به کام وصلت خواهم رسید روزی

 

گفتا که نیک بنگر شاید رسیده باشی


 

مهیار رحیمی






گــــر مـذهـب مـــردمــان عـــاقــل داری

 

یک دوست بسنده کن که یک دل داری


 

مهیار رحیمی






گرچه رفتی، ز دلم حسرت روی تو نرفت

 

در این خانه به امید تو باز است هنوز


 

مهیار رحیمی





گر چه یاران فارغند از حال ما

 

از من ایشان را هزاران یاد باد


 

مهیار رحیمی







گوهر خود را مزن بر سنـگ هر ناقابلي

 

صبر کن پيدا شود گوهر شناس قابلي


 

مهیار رحیمی






گويند رمز   عشق  مگوييد  و مشنويد


مشکل حکايتي ست که تقرير مي کنند



 

مهیار رحیمی






گفتمش نقاش را نقشي بكش از زندگي


با قلم نقش حبابي بر لب دريا كشيد



 

مهیار رحیمی







گرچه ازخاطروحشي هوس روي تورفت


وزدلش آرزوي قامت دلجوي تورفت


شددل آزرده وآزرده دل ازكوي تورفت


بادل پرگله ازناخوشي خوي تورفت



 

مهیار رحیمی






گردش چرخ، بد و نيک ز هم نشناسد


آسيا تفرقه از هم نکند گندم و جو



 

مهیار رحیمی







گويند : خدا هميشه با ماست


اي غم نکند خدا تو باشي؟!



 

مهیار رحیمی






گلي از شاخه هاچيدم برايت


زدم بوسه به يادت  بي نهايت


اگر قاتل تو را کشت اي قناري


بگو آخر ،که گيرد خونبهايت



 

مهیار رحیمی






گفتم كه اي غزال ! چرا ناز ميكني؟


هر دم نواي مختلفي ساز ميكني؟


گفتا: بدرب خانه ات ار كس نكوفت مشت:


روي سكوت محض، تو در باز ميكني؟!



 

مهیار رحیمی






گرچه همچون خم می در جوشم


خون دل میخورم و خاموشم


گفتي اندر خواب بيني بعد اين روي مرا


ماه من ، در چشم عاشق آب هست وخواب نيست



 

مهیار رحیمی







 گرچه ازهجرتومن پژمان و بيمارم هنوز


درکمند زلف مشکينت گرفتارم هنوز


گرچه مويم شدسپيد از نامراديهاى دهر


باز وصلت را بجان و دل خريدارم هنوز



 

مهیار رحیمی







گر چه دوری می کنم بی صبر و آرامم هنوز


می نمایم اینچنین وحشی ولی رامم هنوز



 

مهیار رحیمی






گر فاش شود عيوب پنهاني ما 


 اي واي به خجلت و پريشاني ما


ما غره به دين‌داري و شاد از اسلام 


 گبران متنفر از مسلماني ما

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 



نظرات شما عزیزان:

مـحـمـود
ساعت9:29---28 بهمن 1390
سلام سايت قشنگي داري ميخواستم در صورت امکان با شما تبادل لينک يا تبادل بنر داشته باشم ...لطفا خبرم کنيد...ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: